Prosím čekejte...
stdClass Object
(
    [nazev] => Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
    [adresa_url] => 
    [api_hash] => 
    [seo_desc] => Oficiální stránky Vysoké školy chemicko-technologické - moderní vědecké instituce se špičkovým uplatněním absolventů.
    [jazyk] => 
    [jednojazycny] => 
    [barva] => 
    [indexace] => 1
    [obrazek] => 0003~~Cwt29gjRTcsv0vV3BwA.jpg
    [ga_force] => 
    [cookie_force] => 
    [secureredirect] => 
    [google_verification] => zSH2Mh_yqm4NLfi9h6dswY5h3oQAwDQa_Ng7v7QLuQo
    [ga_account] => 
    [ga_domain] => 
    [ga4_account] => G-VKDBFLKL51
    [gtm_id] => GTM-MLPTFM
    [gt_code] => 
    [kontrola_pred] => 13.09.2014
    [omezeni] => 0
    [pozadi1] => 
    [pozadi2] => 
    [pozadi3] => 
    [pozadi4] => 
    [pozadi5] => 
    [robots] => 
    [htmlheaders] => 
    [newurl_domain] => 'www.vscht.cz'
    [newurl_jazyk] => 'cs'
    [newurl_akce] => '[cs]'
    [newurl_iduzel] => 
    [newurl_path] => 1/4111/942
    [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS
    [iduzel] => 942
    [platne_od] => 12.03.2024 18:03:00
    [zmeneno_cas] => 12.03.2024 18:03:33.259655
    [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž
    [canonical_url] => 
    [idvazba] => 1969
    [cms_time] => 1714034282
    [skupina_www] => Array
        (
        )

    [slovnik] => stdClass Object
        (
            [paticka_budova_a_nadpis] => BUDOVA A
            [aktualizovano] => Aktualizováno
            [autor] => Autor
            [paticka_adresa] => KONTAKT

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Copyright VŠCHT Praha
Za informace odpovídá Oddělení komunikace

Mapa webu
Sociální sítě [paticka_budova_1_nadpis] => NÁRODNÍ TECHNICKÁ KNIHOVNA [paticka_budova_1_popis] => [paticka_budova_2_nadpis] => STUDENTSKÁ KAVÁRNA CARBON [paticka_budova_a_popis] => Rektor, Oddělení komunikace, Centrum informačních služeb [paticka_budova_b_nadpis] => BUDOVA B [paticka_budova_b_popis] => Děkanáty fakult: FCHT, FTOP, FPBT, FCHI, Pedagogické oddělení, Výpočetní centrum, Zahraniční oddělení, Kvestor [paticka_budova_c_nadpis] => BUDOVA C [paticka_budova_c_popis] => Dětský koutek Zkumavka, Praktický lékař [paticka_odkaz_mail] => mailto:info@vscht.cz [stahnout] => Stáhnout [top_login] => Přihlášení [social_fb_odkaz] => https://www.facebook.com/vscht [social_fb_title] => Facebook VŠCHT Praha [social_tw_odkaz] => https://twitter.com/vscht [social_tw_title] => Twitter VŠCHT Praha [social_yt_odkaz] => https://www.youtube.com/user/VSCHTPraha [social_yt_title] => Youtube VŠCHT Praha [drobecky] => Nacházíte se: VŠCHT Praha [logo] => logo VŠCHT [more_info] => více informací [top_search_placeholder] => hledat... [odpocet_dny] => dní [odpocet_hodiny] => hodin [odpocet_minuty] => minut [odpocet_vteriny] => vteřin [zobrazit_kalendar] => zobrazit kalendář [logo_href] => / [dokumenty_kod] => Kód [dokumenty_nazev] => Název [dokumenty_platne_od] => Platné od [dokumenty_platne_do] => Platné do [paticka_budova_2_popis] => [google_search] => 001523547858480163194:u-cbn29rzve [archiv_novinek] => Archiv novinek [submenu_novinky_rok_title] => Zobrazit novinky pro daný rok. [adresa_url] => [paticka_mapa_alt] => Kontakt [den_kratky_5] => pá [den_kratky_4] => čt [den_kratky_3] => st [den_kratky_1] => po [den_kratky_0] => ne [den_kratky_2] => út [den_kratky_6] => so [zobrazit_vice_kalendar] => více zde → [novinky_kategorie_1] => Akce VŠCHT Praha [novinky_kategorie_2] => Důležité termíny [novinky_kategorie_3] => Studentské akce [novinky_kategorie_4] => Zábava [novinky_kategorie_5] => Věda [novinky_archiv_url] => /novinky [novinky_servis_archiv_rok] => Archiv z roku [novinky_servis_nadpis] => Nastavení novinek [novinky_dalsi] => zobrazit další novinky [novinky_archiv] => Archiv novinek [intranet_odkaz] => https://intranet.vscht.cz/ [intranet_text] => Intranet [hledani_nadpis] => Vyhledávání [search_placeholder] => hledat [mobile_over_nadpis_menu] => Menu [mobile_over_nadpis_search] => Hledání [mobile_over_nadpis_jazyky] => Jazyky [mobile_over_nadpis_login] => Přihlášení [menu_home] => Domovská stránka [logo_mobile_href] => / [logo_mobile] => logo VŠCHT [zobraz_desktop_verzi] => zobrazit plnou verzi [zobraz_mobilni_verzi] => zobrazit responzivní verzi [paticka_mapa_odkaz] => https://www.vscht.cz/kontakt [nepodporovany_prohlizec] => Ve Vašem prohlížeči se nemusí vše zobrazit správně. Pro lepší zážitek použijte jiný. [copyright] => [preloader] => Prosím čekejte... [hledani_nenalezeno] => Nenalezeno... [hledani_vyhledat_google] => vyhledat pomocí Google [hledani_platnost] => platnost: [hledani_platnost_do_neomezene] => neomezeně [hledani_platnost_od_veku] => od věků [novinka_publikovano] => Publikováno: [novinka_datum_konani] => Datum konáni: [social_in_odkaz] => https://www.instagram.com/vschtpraha [social_in_title] => Instagram VŠCHT Praha [social_li_odkaz] => https://www.linkedin.com/school/vysok%C3%A1-%C5%A1kola-chemicko-technologick%C3%A1-v-praze/ [social_li_title] => LinkedIn VŠCHT Praha ) [poduzel] => stdClass Object ( [993] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [995] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 995 [canonical_url] => //www.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [996] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 996 [canonical_url] => //www.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [997] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 997 [canonical_url] => //www.vscht.cz [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [iduzel] => 993 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [994] => stdClass Object ( [obsah] => [poduzel] => stdClass Object ( [1001] => stdClass Object ( [nazev] => Vysoká škola chemicko-technologická v Praze [seo_title] => Domovská stránka [seo_desc] => Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, univerzita, která nabízí široké spektrum studijních oborů, týkajících se nejen chemie. [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [obrazek] => 0002~~S60oSS3KTC0yNAEA.jpg [pozadi] => [iduzel] => 1001 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /home [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_novinky [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1011] => stdClass Object ( [nazev] => Vysoká škola chemicko-technologická v Praze [seo_title] => Škola [seo_desc] => VŠCHT Praha je prestižní vysoká škola s rodinnou atmosférou. [autor] => Oddělení komunikace [autor_email] => info@vscht.cz [obsah] =>

Vítejte ve světě moderní chemie

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze je přirozeným centrem prvotřídního vzdělávání a výzkumu v oblastech chemie a potravinářství. Patří mezi největší tuzemské instituce zaměřené na technickou chemii, chemické a biochemické technologie, materiálové a chemické inženýrství, potravinářství a výživu, životní prostředí a ekonomiku a management.

 

VŠCHT Praha - Výzva, která se vyplatí

 

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1011 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /skola [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1013] => stdClass Object ( [nazev] => Fakulty, ústavy [seo_title] => Fakulty, ústavy [seo_desc] => Počty ústavů, studentů, absolventů a akademických pracovníků na jednotlivých fakultách. [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1013 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /fakulty [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [71788] => stdClass Object ( [nazev] => Studium [seo_title] => Studium [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 71788 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /studium [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [1014] => stdClass Object ( [nazev] => Věda a výzkum [seo_title] => Věda a výzkum [seo_desc] => Věda a výzkum na VŠCHT Praha, kontakty, projekty, ocenění vědeckých a výzkumných výstupů. [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => oko [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

VŠCHT Praha je technickou vysokou školou univerzitního typu s hlavním zaměřením na oblast technické chemie, chemické a biochemické technologie, materiálového a chemického inženýrství, potravinářství a životního prostředí. Její moderní vybavení a rozsáhlý vědecko-výzkumný potenciál ji předurčují k výchově špičkových odborníků pro průmyslovou praxi, výzkum a vývoj i státní správu.

VŠCHT Praha je členěna na čtyři fakulty. Vyniká propojením vzdělávací činnosti s velice kvalitním výzkumem, jak základním, tak i aplikovaným. Vědecké týmy všech fakult VŠCHT Praha se intenzivně zapojují do programů národní i mezinárodní spolupráce ve vědě, výzkumu a inovacích. Jak metodickou, tak administrativní podporu vědcům při podávání projektových žádostí i během řešení projektů poskytuje Projektové centrum.

Komercializaci aplikovaného výzkumu považuje VŠCHT Praha za významnou součást svých aktivit. Proto zde funguje Oddělení pro výzkum a transfer technologií, které svou činností přispívá ke zvýšení komercializace výsledků a vyhledávání nových příležitostí spolupráce s aplikační sférou. V roce 2015 VŠCHT Praha otevřela vědecko-technický park - Technopark Kralupy, který je zaměřený na stavební chemii, materiálové inženýrství a související obory. Jeho fungování hraje v transferu znalostí na VŠCHT Praha důležitou roli.

Dále Oddělení pro výzkum a transfer technologií zprostředkovává jak vědcům, tak studentům interní granty, nabízí možnosti získání cen i účasti na soutěžích nebo zve na studentské konference.

VŠCHT Praha chce být atraktivní institucí pro mladé vědce, proto Projektové centrum aktivně podporuje uchazeče, kteří zde chtějí realizovat svůj vědecko-výzkumný projekt např. v rámci Akce Marie Skłodowska-Curie. Dále mají mladí vědci příležitost se ucházet o prestižní startovací grant - Fond Dagmar Procházkové, pomocí kterého mohou vybudovat svoji vlastní výzkumnou skupinu na VŠCHT Praha. Postdoktorandům se dostává široké podpory v rozšiřování jejich výzkumných zkušeností prostřednictvím mezinárodní mobility.

VŠCHT Praha se aktivně zapojuje do mezinárodní integrace rozšiřováním a prohlubováním spolupráce v oblasti vědecko-výzkumné i pedagogické s evropskými i mimoevropskými partnery. Základními pilíři těchto aktivit jsou vědecko-výzkumné projekty, meziuniverzitní smlouvy o spolupráci a Erasmus+ smlouvy, stejně tak jako vytváření a akreditace společných studijních programů se zahraničními univerzitami.

V rámci příprav na HR Award se VŠCHT Praha zavázala vytvářet přátelské pracovní podmínky, podporovat profesní rozvoj a uplatňovat transparentní postupy přijímání pracovníků: Zázemí pro zaměstnance spoluvytváří Personální odbor spolu s Welcome center, které podporuje zaměstnance přijíždějící ze zahraničí - počínaje podporou s vízovým procesem až po poskytnutí informací k všednímu dni v Praze. ​A aby byla atraktivní a přívětivou institucí pro všechny zaměstnance i studenty, klade VŠCHT Praha důraz na genderovou rovnost. Proto zde jako součást Plánu genderové rovnosti (Gender equality plan) vznikl akční plán, který je pro dosažení zmiňované genderové rovnosti důležitým vodítkem.

[urlnadstranka] => [iduzel] => 1014 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /veda-a-vyzkum [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1015] => stdClass Object ( [nazev] => Spolupráce [seo_title] => Spolupráce [seo_desc] => Spolupráce [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

VŠCHT Praha tradičně patří k předním českým výzkumným pracovištím s intenzivní spoluprací s průmyslovou praxí. Výzkumní pracovníci z VŠCHT Praha participují na řadě výzkumných projektů financovaných z veřejných zdrojů v rámci projektů tuzemských poskytovatelů (TA ČR, MPO – TIP, MZe – NAZV, MV – Bezpečnostní výzkum, …) i z neveřejných zdrojů v rámci přímé smluvní spolupráce s podnikatelskými subjekty.

V rámci aplikovaného výzkumu je prováděn koncepční výzkum a vývoj s aktivním zapojením studentů doktorských a magisterských studijních programů. V rámci smluvního výzkumu s podnikatelskými subjekty jsou pak zpravidla řešeny aktuální technologické a analytické problémy. Výhodou je, že VŠCHT Praha je při řešení požadavků technologické praxe velmi flexibilní a je schopna rychlé reakce na vzniklou situaci. To zvyšuje její konkurenceschopnost mezi ostatními subjekty na trhu.

Na specializační výuce v rámci jednotlivých ústavů VŠCHT Praha se podílí řada významných odborníků z aplikační sféry. Jde například o odborníky z farmaceutického průmyslu, petrochemického průmyslu a z oblasti odpadového hospodářství. Odborníci působí především v navazujícím magisterském studiu.

Vědecko-výzkumná oblast má také významný nadregionální charakter, kde téměř 70 % partnerů aplikovaného výzkumu má sídlo mimo Prahu. VŠCHT Praha zaujímá v řadě především technologických oborů výsadní postavení v rámci ČR (např. technologie vody, technologie paliv, anorganické technologie, biotechnologie, potravinářské technologie).

V souladu s dlouhodobým záměrem se VŠCHT Praha aktivně zapojuje do mezinárodní integrace a rozšiřuje a prohlubuje spolupráci v oblasti vědecko-výzkumné i pedagogické s evropskými i mimoevropskými partnery. Základními pilíři těchto aktivit jsou mezinárodní vědecko-výzkumné projekty, meziuniverzitní smlouvy o spolupráci a na ERASMUS, společné studijní programy se zahraničními univerzitami. VŠCHT Praha má téměř 70 aktivních meziuniverzitních smluv o spolupráci a 130 bilaterálních smluv ERASMUS. Aktivní účast akademických pracovníků a studentů v mezinárodních projektech a programech vede k navazování nových kontaktů a rozšiřování oblastí spolupráce jak z hlediska obsahového, tak i geografického. Zájem o uzavírání nových smluv ze strany zahraničních partnerů je trvalý, ze strany VŠCHT Praha je prioritou uzavírat takové smlouvy, u kterých je předpoklad oboustranné akademické spolupráce a reciprocity studentských a vědeckých mobilit.

Neustále pokračuje úsilí zaměřené na rozšiřování možností studia na zahraničních univerzitách pro studenty VŠCHT Praha. Kromě dlouhodobých studijních pobytů byly díky rozvojovým projektům i dalším zdrojům výrazně podpořeny i krátkodobé pobyty, které umožnily studentům účastnit se intenzivních odborných kurzů, workshopů, konferencí a seminářů. 

Velká pozornost je věnována zahraničním studentům a hostujícím odborným pracovníkům.Nabídka pro zahraniční zájemce o studium se promítá do akreditace bakalářských a magisterských studijních programů vyučovaných v angličtině a k realizaci mezinárodních magisterských programů ERASMUS MUNDUS, rovněž vyučovaných v angličtině.  

Úspěšnou formou propagace VŠCHT Praha vedoucí ke zvýšení zájmu o spolupráci je pořádání mezinárodních vědeckých konferencí a seminářů přímo v prostorách školy. 

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1015 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /spoluprace [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [39285] => stdClass Object ( [nazev] => Zaměstnání - kariéra na VŠCHT [seo_title] => Zaměstnání - kariéra na VŠCHT [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 39285 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /kariera [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [5161] => stdClass Object ( [nazev] => Veřejnost - popularizace, média [seo_title] => Veřejnost [seo_desc] => [autor] => Oddělení komunikace [autor_email] => info@vscht.cz [obsah] =>

Oddělení komunikace

 

Michal JanovskýMgr. Michal Janovský

b Michal.Janovsky@vscht.cz
e 220 444 159
e 733 690 543
místnost: A205a

 

Vedoucí oddělení

 

Jan KřížMgr. Jan Kříž

Jan2.Kriz@vscht.cz
e 220 443 799
místnost A318

 

Webová prezentace VŠCHT

 

Bára UhlíkováBára Uhlíková

b Bara.Uhlikova@vscht.cz

e 220 444 443

místnost A205

 

Seznamovací kurzy, popularizace, veletrhy, akce školy, otevřená univerzita

 

Barbora StrasserováBara Strasserova

b strasseb@vscht.cz

 

Sociální sítě

 

Annemarie HavlíčkováAnnemarie Havlíčková

b Annemarie.Havlickova@vscht.cz

 

Grafika

 

Lumír KošařLumír Košař

Lumir.Kosar@vscht.cz

 

Video obsah

 

Jana SommerováIng. Jana Sommerová

Jana1.Sommerova@vscht.cz

 

Hodiny moderní chemie

 

Dana Kardová (rozená Bílková)Ing. Dana Bílková

b Dana.Bilkova@vscht.cz 

Mateřská dovolená

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 5161 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /popularizace [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_submenu [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [63825] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 63825 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [46061] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 46061 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [43760] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 43760 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => dokumenty [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 0 ) ) [1629] => stdClass Object ( [nazev] => Absolventi [seo_title] => Absolventi [seo_desc] => Absolventi VŠCHT Praha; nabídka práce pro absolventy; kariérní centrum; databáze závěrečných prací; webové stránky klubu Alumni; Alumni VŠCHT Praha; [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => [obrazek] => 0001~~c8xOTEnNzUzOrtQtzslM0i1OTsxJTQEA.jpg [ogobrazek] => 0001~~c8xOTEnNzUzOrtQtzslM0i1OTsxJTQEA.jpg [pozadi] => [obsah] =>

Tento rozcestník je určen absolventům VŠCHT Praha. Zde se můžete zaregistrovat do databáze absolventů, přečíst si rozhovory z úspěšnými absolventy, projít nabídky práce, prohlédnout si obhájené práce či získat kopie svých ztracených nebo zničených dokumentů o studiu. 

 

Poradenské a kariérní centrum


Studentům a absolventům nabízíme poradenskou činnost, psychologickou poradnu, workshopy pro zlepšení měkkých dovedností a vybrané nabídky práce.

Alumni VŠCHT Praha


Alumni, klub absolventů VŠCHT Praha sdružuje absolventy a přátele VŠCHT Praha. Usiluje o vytvoření vzájemné komunikační platformy mezi školou, absolventy a současnými studenty. Klub nabízí setkávání absolventů a přednášky zajímavých absolventů. 

[urlnadstranka] => [iduzel] => 1629 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /absolventi [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_obrazek_vertical [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [54151] => stdClass Object ( [obsah] => [iduzel] => 54151 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [511] => stdClass Object ( [nazev] => Kontakt [seo_title] => Kontakt [seo_desc] => Přehled kontaktů - korespondenční adresa, mapa kampusu a oficiální údaje o VŠCHT Praha [autor] => Oddělení komunikace [autor_email] => info@vscht.cz [obsah] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 511 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /kontakt [sablona] => stdClass Object ( [class] => boxy [html] => [css] => [js] => $(function() { setInterval(function () { $('*[data-countdown]').each(function() { CountDownIt('#'+$(this).attr("id")); }); },1000); setInterval(function () { $('.homebox_slider:not(.stop)').each(function () { slide($(this),true); }); },5000); }); function CountDownIt(selector) { var el=$(selector);foo = new Date; var unixtime = el.attr('data-countdown')*1-parseInt(foo.getTime() / 1000); if(unixtime<0) unixtime=0; var dnu = 1*parseInt(unixtime / (3600*24)); unixtime=unixtime-(dnu*(3600*24)); var hodin = 1*parseInt(unixtime / (3600)); unixtime=unixtime-(hodin*(3600)); var minut = 1*parseInt(unixtime / (60)); unixtime=unixtime-(minut*(60)); if(unixtime<10) {unixtime='0'+unixtime;} if(dnu<10) {unixtime='0'+dnu;} if(hodin<10) {unixtime='0'+hodin;} if(minut<10) {unixtime='0'+minut;} el.html(dnu+':'+hodin+':'+minut+':'+unixtime); } function slide(el,vlevo) { if(el.length<1) return false; var leva=el.find('.content').position().left; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; var cislo=leva/sirka*-1; if(vlevo) { if(cislo+1>pocet) cislo=0; else cislo++; } else { if(cislo==0) cislo=pocet-1; else cislo--; } el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } function slideTo(el,cislo) { if(el.length<1) return false; var sirka=el.width(); var pocet=el.find('.content .homebox').length-1; if(cislo<0 || cislo>pocet) return false; el.find('.content').animate({'left':-1*cislo*sirka}); el.find('.slider_puntiky a').removeClass('selected'); el.find('.slider_puntiky a.puntik'+cislo).addClass('selected'); return false; } [autonomni] => 1 ) ) [5678] => stdClass Object ( [nazev] => Mapa stránek [seo_title] => Mapa stránek [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] => [iduzel] => 5678 [canonical_url] => //www.vscht.cz/sitemap [skupina_www] => Array ( ) [url] => /sitemap [sablona] => stdClass Object ( [class] => sitemap [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [10947] => stdClass Object ( [nazev] => Přístup odepřen (chyba 403) [seo_title] => Přístup odepřen [seo_desc] => Chyba 403 [autor] => [autor_email] => [perex] => [ikona] => zamek [obrazek] => [ogobrazek] => [pozadi] => [obsah] =>

Nemáte přístup k obsahu stránky.

Zkontrolujte, zda jste v síti VŠCHT Praha, nebo se přihlaste (v pravém horním rohu stránek).

[urlnadstranka] => [iduzel] => 10947 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error403] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka_ikona [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [1485] => stdClass Object ( [nazev] => Stránka nenalezena [seo_title] => Stránka nenalezena (chyba 404) [seo_desc] => Chyba 404 [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

Chyba 404

Požadovaná stránka se na webu (již) nenachází. Kontaktuje prosím webmastera a upozorněte jej na chybu.

Pokud jste změnili jazyk stránek, je možné, že požadovaná stránka v překladu neexistuje. Pro pokračování prosím klikněte na home.  

Děkujeme!

[urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [iduzel] => 1485 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /[error404] [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 994 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) [519] => stdClass Object ( [nadpis] => [data] => [poduzel] => stdClass Object ( [61411] => stdClass Object ( [nadpis] => [apiurl] => https://studuj-api.cis.vscht.cz/cms/?weburl=/sis [urlwildcard] => cis-path [iduzel] => 61411 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /sis [sablona] => stdClass Object ( [class] => api_html [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [iduzel] => 519 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => [sablona] => stdClass Object ( [class] => [html] => [css] => [js] => [autonomni] => ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => web [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

DATA


stdClass Object
(
    [nazev] => Volby 2016
    [seo_title] => Volby 2016
    [seo_desc] => 
    [autor] => 
    [autor_email] => 
    [obsah] => 

⇒ Kompletní přehled  kandidátů včetně všech akademických pracovníků (AS FPBT)

Volby do studentské části Akademického senátu VŠCHT Praha

šířka 450px

Naším revírem je akademický senát. Naše tempo je rozvážné. Našimi protivníky jsou nedomyšlené postupy školy, občasný nedostatek pozornosti zájmům studujících nebo případné bezpráví. Muži a ženy ze Studentské části akademického senátu jsou tu, aby zajistili lepší zítřky pro všechny studenty.

Ale teď vážně – jsou tu volby a my vám přinášíme přehled kandidátů.

5.–8. 12. probíhají volby do Akademického senátu.

Jak volit?

Ve dnech od 5. do 8. 12. 2016, elektronickou formou skrze https://volby.vscht.cz/

  • Volit můžete libovolný počet kandidátů ve své skupině
  • Do celoškolního AS volíte pouze ze studentů ze své fakulty
  • Do fakultních AS volí BC a MGR v jedné skupině a PHD studenti v druhé
  • Do volebního lístku se přihlásíte pomocí uživatelského jména a Vašeho hesla pro síť VŠCHT a dále rodného čísla.
  • Volit lze odkudkoli a ve kterýkoli den voleb od 0:00 do 24:00.

Níže najdeš kandidáty ze všech fakult do celoškolního AS VŠCHT. 


Ale pozor! kromě toho 3 fakulty volí i do svého fakultního senátu!
Kandidáti do fakultních senátů:


Kandidáti do univerzitního senátu

  studenti (plný mandát) roč. / forma studia  (ústav)

FCHT - kandidáti do univerzitního senátu

 výška 215px

Čejka Filip

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Mám nějaké nápady, co by se ve škole dalo zlepšit a myslím, že tohle je ideální šance je uskutečnit.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Náplň práce senátora si představuji jako aktivní řešení problémů mezi školou a studenty. Jestli to cítíte stejně, neváhejte a dejte mi hlas.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Budu aktivní a investigativní senátor.

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / BSP
 výška 215px

Mikolášová Dana, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Život je změna.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Jako jednotlivec těžko něco prosadím, ale přiměji ostatní, aby brali můj názor v potaz.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Pracovitost, tvrdohlavost a v neposlední řadě intelekt.

Další odpovědi kandidátky

3. roč. / DSP (101)
 výška 215px

Pižl Martin, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Podílet se na chodu VŠCHT a ovlivňovat její chod v budoucnu.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Myslím si, že jako jednotlivec toho moc neudělám, ale mohu aspoň svými dotazy donutit lidi k zamyšlení, jestli by něco nešlo jinak.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Komunikativnost, cit pro kompromis, odpovědnost

Další odpovědi kandidáta

1. roč. / DSP (101)
 výška 215px

Salvetr Pavel, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

V prostorách VŠCHT Praha se pohybuji již sedmým rokem. Za tuto dobu jsem nabyl nejen mnoho znalostí z různých oblastí chemie, ale pochytil jsem také řadu poznatků o fungování naší školy. Stejně tak jsem mohl čerpat i z vědomostí kolegů, předchozích členů senátu. Tyto zkušenosti bych nyní chtěl zužitkovat prostřednictvím aktivní účasti v akademickém senátu.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Naprosto nezbytná je průběžná kvalitní výuka cizích jazyků. Neméně důležitou součástí studentského života by měl být i odpočinek a sportovní vyžití studentů.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Jelikož působení v akademickém senátu není jen „one man show“, tak si myslím, že vlastností, kterou bych mohl v senátu uplatnit, je schopnost týmové, cílevědomé, systematické práce a trpělivost při hledání kompromisu přijatelného pro všechny strany. Jsem tak dnes zvyklý pracovat v rámci kolektivu na našem ústavu.                                                                                                                                                  

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / DSP (106)
 výška 215px

Šulcová Lucie

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?
Chtěla bych poznat školu z jiné stránky a aspoň k něčemu tady přispět.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?
Jakmile něco dělám, tak to dělám pořádně. Tahle škola mě baví a chci, aby byla lepší a lepší.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?
Organizuju mezinárodní florbalové turnaje, takže jsem schopná zkorigovat spoustu Skandinávců.
O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?
Zodpovědnost, organizovanost, nadšenost.

Další odpovědi kandidátky

2. roč. / BSP

FTOP - kandidáti do univerzitního senátu

 výška 215px

Korotenko Ekaterina, Mgr.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Především je to láska a úcta k mé alma mater. Vím, že jsem schopná udělat spoustu dobrých věcí v její prospěch. 

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Svým časem, zkušenostmi a energií.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Odvaha a cílevědomost – nebojím se postavit se čelem k problémům a vyřešit je. Kromě toho, mám ráda jednání s lidmi a věřím, že s každým člověkem se dá domluvit.

Další odpovědi kandidátky

1. roč. / MSP
 výška 215px

Tůma Lukáš, Ing.

Co Vás motivuje k tomu, stát se senátorem? 

Chci se aktivně zapojit do školního dění a ne jen remcat co se mi nelíbí a co by mohlo být jinak.

Čím můžete přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžete aktivně podílet?

Kandiduji do akademického senátu.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Analytický pohled na věc

Další odpovědi kandidáta

1. roč. / DSP (218)

FPBT

 výška 215px

Buchtová Patricie, Ing.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Přála bych si zavést sem některé inovace spojené se stravováním, například zřízení studentské kuchyňky jako alternativní možnost k menzám
pro stravování se během dne, podpořit rozšíření prostorů určených ke studiu, relaxaci i k uložení osobních věcí, věnovat se organizaci a rozvíjení společenských událostí i různých zájmových skupin, sloužících především k odreagování. Důležitá je pro mě motivace studentů účastnit se studijních pobytů v zahraničí pro načerpání nových zkušeností, vědomostí i dovedností. Kladla bych obecně větší důraz právě na kvalitu výuky cizích jazyků na naší škole. Co se studjních plánů týká, bylo by dobré zhodnotit náplň a kreditní ohodnocení jednotlivých předmětů vyučovaných v rámci všech oborů. Dále bych ráda zvýšila nepříliš vysokou informovanost studentů o dění v řidících orgánech školy a snažila se vyslyšet jejich přání a stížnosti spojené se studiem.

Další odpovědi kandidátky

1. roč. / DSP (320)
 výška 215px

Dragoun Miroslav, Ing. 

Jednou jsem byl král, pak císař a teď malý senátor ve fakultním senátu. Chtěl bych být velký senátor. Prosazoval jsem například projekt sběru hliníku, který je už ve finální fázi a bude v nebližší době realizován, a vytvoření poháru fakult VŠCHT.

Aktivně se podílím v několika studentských organizacích, ve kterých mi říkají, že nejsem až tak na obtíž.

 

Správný senátor by měl být aktivní, komunikativní, charismatický a mít zdravá játra. Játra mám zatím v pohodě.

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / DSP (322)
 výška 215px

Husáková Markéta

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Možnost podílet se na chodu fakulty, vyzkoušet něco nového.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

 Svou aktivitou bych chtěla přiblížit fungování a chod školy všem studentům, ne jen těm pár angažovaným.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Spolehlivost, cílevědomost, angažovanost, otevřenost novým věcem.

Další odpovědi kandidátky

2. roč. / BSP
 výška 215px

Kaufman Filip, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Během svého studia na škole jsem se angažoval naprosto minimálně, protože mi přišlo, že jako student nemám šanci cokoliv ovlivnit. Rozhodl jsem se stát senátorem, abych měl možnost něco změnit.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Jsem jedním ze zakládajících členů České komory vodních záchranářů. Prosazujeme hlavně udržení určitého standardu výuky.

Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké?

Myslím, že bychom si měli brát příklad hlavně z fungujících zahraničních univerzit. Je neuvěřitelné, jak dokáží propojovat mimoškolní aktivity s těmi školními. Ze školy se potom stává místo, které není spojeno pouze s hodinami výuky a laboratoří, ale také místo, kde se studenti potkávají a tráví tu čas.

Další odpovědi kandidáta

1. roč. / DSP (319)
 výška 215px

Loupancová Kateřina

Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké?

„Malým“ senátem jsem si prošla na gymnáziu, kde jsem byla členkou školní rady. Nyní se podílím na chodu ESN (Erasmus Student Network) klubu při škole, kde jsem součástí takzvaného Boardu, jehož nedílnou součástí je i rozhodování o záležitostech klubu a jeho členech.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Ráda bych motivovala a podporovala naše studenty i akademické pracovníky, aby více využívali nabídek týkajících se studia a stáží v zahraničí.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Dívám na věci s odstupem a z různých úhlů. Jsem otevřená a komunikativní. Nejvíce bych však využila svoji schopnost nadchnout se pro nějaký projekt – a také ho dotáhnout do konce.

Další odpovědi kandidátky

3. roč. / BSP
 výška 215px

Šedivá Kamila, Bc.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Nabídnout studentský pohled na věc a pokusit se tak o zlepšení vztahů mezi školou (fakultami, ústavy nebo jednotlivými kantory) a studenty.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Příspěvek studentské společnosti vidím v tom, že ve mě mohou vidět člověka, který ostatní rád vyslechne a navíc pokud to bude v mých silách, tak názory ostatních bude dále prosazovat

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Podle mého názoru patří k nejvíce potřebným vlastnostem senátora hlavně komukativnost a umění vyjednávat. Ani jedna z těchto vlastností mi není cizí.

Další odpovědi kandidátky

1. roč. / MSP
 výška 215px

Vlach Jiří, Ing.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Téměř dva roky působím ve velkém senátu VŠCHT, podílel jsem se s ostatními např. na prosazení  wi-fi ve všech školních prostorách. Mimoškolně se dlouhá léta věnuji rádiovému orientačnímu běhu a mám zkušenosti z pořádání mistrovských soutěží na republikové a mezinárodní úrovni. Většinou to je na postech jako hlavní rozhodčí, vedoucí tratě, vedoucí startu apod. V loňském roce jsem působil jako vedoucí startu na Mistrovství Evropy.

Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké?

Jako zástupce VŠCHT jsem byl rok a půl ve Studentské komoře Rady vysokých škol, působil jsem tam v Legislativní komisi a Komisi pro doktorské studium. Snažili jsme se např. podnítit zavedení proplácení zdravotního pojištění doktorandům na veřejných vysokých školách (naše škola ho proplácí) a navýšení základního doktorandského stipendia.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Tady asi nebudu slibovat hory doly. Podle mě jde prostě o to sledovat dění na škole, mluvit se studenty a znát jejich potřeby a problémy. A následně na ně poukazovat a navrhovat řešení. Jelikož jsem to dělal doteď, hodlám v tom pokračovat.

Další odpovědi kandidáta

3. roč. / DSP (320)

 FCHI - kandidáti do univerzitního senátu

 výška 215px

Barczi Tomáš, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Chci se aktivně podílet na chodu školy. V poslední době jde vidět, že škola míří správným směrem, ale občas slyším projednávaných tématech o kterých mám já i mé okolí pocit, že jsou krokem vedle, ne-li krokem zpět. Zkrátka chci reprezentovat zájmy mých známých, studentů FCHI a v podstatě celé VŠCHT.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Vždy jsem se snažil aktivně podílet na dění kolem sebe, většinou se jednalo o prosazování sportovních a dalších volnočasových aktivit. Na střední jsme úspěšně prosadili možnost využívání sportovní haly studenty i mimo výuku, podporu větších sportovních a kulturních akcí od školy a města a podobně. Na VŠCHT se nyní podílím na chodu florbalového a hokejového týmu a dále při pořádání akcí, jakými byly např. Kampus Fest či Sport4Students.

Další odpovědi kandidáta

3. roč. / DSP (409)
 výška 215px

Fagan Patrik, Bc.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Velmi často slýchávám různé stížnosti studentů, které často končí pouze u slov. Hlavní motivací tedy je, že bych to chtěl změnit a prosadit i názory nás studentů. K tomu je senát tím nejvhodnějším místem.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

V případě různých námětů či nápadů ze strany studentů zrealizuji jejich prodiskutování i s dalšími studenty. Pokud se nápad bude jevit jako dobrý a bude s ním souhlasit více studentů, rád budu prosazovat jeho přijetí v akademickém senátu.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Budu se snažit, aby se studenti cítili více zapojení do chodu školy. Rozhodně si jdu za tím, čeho chci dosáhnout a cíle chci dotáhnout až k úspěšnému konci. 

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / MSP
 výška 215px

Chmela Václav

Rád bych prezentoval VŠCHT nejen jako jednu z prestižních vysokých škol, ale také jako jednu ze škol, která má pozitivní přístup ke změnám. Největší zátěž školy je v mých očích nepružnost a také zbytečná byrokracie ve formě indexů. K této záležitosti bych rád znal názor většiny akademické obce VŠCHT.

Mám zkušenosti z podnikatelské sféry, které bych rád využil i ve své funkci senátora. Rád bych ještě více než v současné době prosazoval a uskutečňoval přání studentů, od trampolíny na dvoře až po utěrky místo fukarů na záchodech.

Další odpovědi kandidáta

3. roč. / BSP
 výška 215px

Kovář Petr, Bc.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Poštěstilo se mi účastnit se několika schůzí senátu a nadchla mě jak témata, která se řešila, tak i fakt, že se studenti opravdu mohou částečně podílet na chodu školy.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Určitě schopnost prosadit svůj názor a zároveň být schopný určité míry sebereflexe. Jsem schopný vyjednávat s lidmi. A také si o sobě troufnu tvrdit, že jsem trpělivý a ochotný vzít na sebe zodpovědnost za nějaký projekt, který se potom snažím dotáhnout ke zdárnému cíli. A poslední, co bych chtěl zmínit, je ochota naslouchat názorům ostatních, tedy Vás.

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / MSP
 výška 215px

Lanč Marek, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Víra v kontinuitu. Vidina množství práce a možností co lze i přes vynikající kvalitu naší školy zlepšovat. Z vlastní zkušenosti vím, jak dlouho trvá se v systému školy zorientovat, a chtěl bych tak i v dalším volebním období, již bez ztráty času na zorientování, svůj volný čas věnovat rozvoji úrovně VŠCHT Praha a studentských aktivit.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? 

Ano, v současné době jsem druhým rokem místopředseda AS VŠCHT Praha za studentskou část (neoficiálně překládáno jako předseda studentské části). Osobně jsem se podílel především na zvýšení spolupráce studentských spolků a senátů na VŠCHT Praha, což vedlo k založení Kolegia studentských spolků a senátů, protože si myslím, že potenciál našich aktivních studentů v prosazování změn je obrovský, je však potřeba lepší informovanost a synchronizace. Dále jsem se svými kolegy ovlivnil výuku cizího jazyka, spolupracoval na jednotném manuálu pro pořádání společenských akcí v budovách školy atd.

Další odpovědi kandidáta

3. roč. / DSP (403)
 výška 215px

Med Jakub, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Chci se podílet na budoucnosti VŠCHT a v Senátu se o ní rozhoduje. Mám šest let zkušeností se studiem i s mimostudijními aktivitami, proto myslím, že dokážu posoudit, co je pro studenty dobré a prosadit to.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Věnovat jí svůj čas. Když něčemu věnujete svůj čas a úsilí, výsledky se dostaví.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Věcný a faktický pohled na věc.

Další odpovědi kandidáta

1. roč. / DSP (403)
 výška 215px

Rychecký Ondřej, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Hlavním motivem je moje zvědavost s chodem naší školy. Chci se aktivně podílet na rozvoji a prosperitě naší školy.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Svoji otevřeností pro další nové nápady či starosti studentů.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Určitě využiju svoje komunikační schopnosti či svoji cílevědomost, obě tyto vlastnosti jsou nezbytné pro úspěšné dokončení projektu.

Další odpovědi kandidáta

1. roč. / DSP (409)
 výška 215px

Vávra Karel, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Co pro studenty může udělat akademický senát? Za dobu svého studia jsem s aktivitami akademického senátu nepřišel téměř do kontaktu. To asi není úplně správně. Chci přiblížit aktivy akademického senátu ostatním studentům a aktivně se podílet na dalším zlepšování naší univerzity.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Mám známé napříč obory i ročníky. Mohu tedy přednést jejich návrhy přímo v senátu, případně udělat nějaký průzkum během volných chvil přímo při výuce laboratoří.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Stejně jako v jakémkoliv jiném senátu, i funkce v akademickém senátu vyžaduje schopnosti formulovat správně své myšlenky, diskutovat o nich a argumentovat.

Další odpovědi kandidáta

2. roč. / DSP (402)
 

Wurmová Ivana, Ing.

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Motivuje mne možnost vtvořit „spojnici“ mezi studenty a AS a tím pádem oběma přiblížit činnost jedněch i druhých. Budu ráda, když budu moct osobně předat poselství a požadavky studentů.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Vzhledem k doktorskému studiu jsem schopna AS věnovat mnoho ze svého volného času.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Troufám si tvrdit, že jako senátorka jistě využiji svoji schopnost přesvědčovat ostatní tou nejméně náročnou cestou, stejně tak si myslím, že se mi bude hodit schopnost vyjádřit své myšlenky.


Další odpovědi kandidátky

1. roč. / DSP (402)

FCHT doplňovací volby do univerzitního senátu

studenti (doplňovací voba) roč. / forma studia  (ústav)

výška 215px

Bernatiková Adriana, Ing.

1. roč. / DSP (106)

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Chci se dozvědět něco o nitkách prostupujících naší školou, jak vlastně fungují a jak a kde se proplétají. Do čeho se investuje. Jelikož se znám se spoustou lidí nejen z řad studentů, chtěla bych řešit záležitosti, které nám všem vadí, popřípadě hledat nové cesty a kompromisy.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Díky své bujné fantazii mívám dobré nápady. Také jsem osobou, co se nebojí zeptat či prosadit si svůj názor – myslím si, že by to v této funkci bylo ceněno.

 

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

Kocháňová Kateřina

1. roč. / BSP

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Vize do budoucna a zlepšení studentského života na škole

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Novými dobrými nápady, organizovat různé akce  

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Komunikativnost, kreativita, trpělivost, originalita

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

Kukučková Alexandra

1. roč. / BSP

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Aktívne sa podielať, zapájat a organizovať rozne študentské akcie, spoznať nových ludi, ktorý sa tiež zaujímajú o diani na škole.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Novými návrhmi, pomoct s organizovaním roznych školských akcii. A ako som už spomínala, kedže som len prváčka a většina akademického senátu sa skladá zo starších študentov a profesorov, mohla by som riešiť problémy, sťažnosti prípadne dotazy od najmladších.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Kreativnost, komunikativnost, zodpovednosť, nápaditosť

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

Šnajdar Roman, Bc.

1. roč. / MSP

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Mít možnost vyjádřit se, případně ovlivnit témata, která se nás bezprostředně dotýkají. Tlumočit názory a nápady studentů akademickým pracovníkům. Jedinečná příležitost blíže se seznámit s chodem VŠCHT.  Bít se za FCHT!

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Přispět můžu tím, že se budu snažit rozšířit řady studentů, kteří se zajímají o mimoškolní aktivity vedoucí k propagaci a šíření dobrého jména školy. Na chodu společnosti se můžu podílet svým volným časem a přinesením nových nápadů.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Iniciativnost, zapálení pro administrativní činnosti, schopnost kompromisu a jako poslední selský rozum.

Další odpovědi kandidáta

[submenuno] => [urlnadstranka] => [ogobrazek] => [pozadi] => [newurl_domain] => 'www.vscht.cz' [newurl_jazyk] => 'cs' [newurl_akce] => '/skola/vedeni-skoly/akademicky-senat/volby-as-vscht/volby2016' [newurl_iduzel] => 30325 [newurl_path] => 1/4111/942/994/1011/512/5272/41465/30325 [newurl_path_link] => Odkaz na newurlCMS [iduzel] => 30325 [platne_od] => 03.12.2017 11:47:00 [zmeneno_cas] => 03.12.2017 11:47:31.765916 [zmeneno_uzivatel_jmeno] => Jan Kříž [canonical_url] => [idvazba] => 38553 [cms_time] => 1714034410 [skupina_www] => Array ( ) [slovnik] => Array ( ) [poduzel] => stdClass Object ( [30329] => stdClass Object ( [nazev] => Fakultní akademický senát FCHT [seo_title] => Fakultní akademický senát FCHT [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>
 výška 215px

Dominik Čapkovič

- Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Mám zkušenosti z jednání se zástupci různých firem. Toho využiji při lepším propojení studentů a jejich potenciálních zaměstnavatelů. Dále bych se zasadil o lepší seznámení studentů nižších ročníků s možností účastnit se výzkumu v rámci naší školy dříve, než při psaní bakalářské práce.

- O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Svou zodpovědnost, pracovitost a cílevědomost. Rovněž si myslím, že disponuji jistou bojovností, díky níž jsem schopen se postavit proti návrhu, ať už ho předloží kdokoli, pokud si nejsem naprosto jistý, že bude sloužit pro dobro naší školy a studentů.

Další odpovědi kandidáta

výška 215px 

Bc. Jakub Chvosta

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Šance poznat nové lidi, řešit zajímavé a občas i důležité věci. Nejvíc mě ale určitě motivuje možnost něco změnit.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval?

Ano, rok jsem působil v senátu FCHT. Prosadili jsme nějaké příspěvky pro sportovní týmy, vyřešili jsme problémy se skripty na biochemii. Pořádal se futsalový turnaj, který zaštiťoval právě senát. Teď spolupracuji na organizaci mezifakultního souboje.

Které své vlastnosti myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Je potřeba hodně spolupracovat s ostatními v senátu, nejlíp i s ostatními fakultními senáty a studentskými organizacemi, takže schopnost dobře komunikovat. A pak, sice to jsou spíš zkušenosti než vlastnosti, ale za ty tři roky na škole jsem si všímal, co mě štve a co mi během studia chybělo, takže bych chtěl některé věci pro nové studenty zlepšit.

Další odpovědi kandidáta

výška 215px

 Bc. Michaela Nývltová

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Nedostatečné povědomí veřejnosti o univerzitě, malá propagace mimoškolních aktivit mezi studenty.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Snahou o zlepšení nejen studijních podmínek ale i mimoškolního života.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

 Pozitivní přístup k lidem, schopnost komunikace a týmový duch.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

Bc. Kateřina Bednářová

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Do AS FCHT jsem se rozhodla kandidovat znovu, protože za své první funkční období jsem zjistila, že vedení školy záleží na názoru studentů a práce v akademickém senátu, ať se jedná o kteroukoliv jeho část, má smysl. Za předpokladu spojení všech studentských senátorů, mají studenti velkou šanci prosadit téměř jakýkoliv reálný cíl, nebo výrazně ovlivnit např. volbu rektora.

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Neshody mezi fakultami a někdy i mezi jednotlivými ústavy. Dále fakt, že ve správních celcích školy působí i lidé, kteří nejsou ochotni akceptovat téměř žádnou změnu.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Za své kvality v pozici senátora považuji zodpovědnost, potřebu vyjádřit svůj názor a ochotu pomoci, když je potřeba. Nic se nebojím okomentovat, vše jsem ochotná konstruktivně řešit, diskutovat.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

Bc. Adéla Kotková

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Možnost aktivně se zapojit do dění na akademické půdě a třeba i něco změnit, k lepšímu. Snad to bude i zábavné. Byl to celkem spontánní nápad a takové mám nejradši. Už mě nebaví si jen stěžovat na Twitteru.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Mohu přispět svými nápady a názory. Ráda si povídám s lidmi, společně většinou zjistíme, že by se něco dalo zlepšit.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Jsem svá, dost upřímná, umím si prosadit svůj názor a jít za cílem. Nebojím se dogmat a autorit.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Bc. Barbora Kadlecová

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Možnost aktivně se podílet na dění ve škole.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Můžu informovat ostatní studenty o dění ve škole, propagovat pořádané akce a také se podílet na jejich organizaci.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Schopnost komunikace a kompromisu, pozitivní přístup a cílevědomost.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Ing. Barbora Holubová

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Jednoznačně narůstající často nesmyslná byrokracie a pak komunikace. Přijde mi, že o skvělých výkonech kolegů z vedlejší laboratoře se často dovíme z médií a jak pokořit byrokratická kolečka např. při vyplňování evaluací nebo zajištění parkování servisu přístrojů se doslechneme „šuškandou“ nebo od kolegy, který si tím strastiplně a odvážně prošel jako první.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet? O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Studentská společnost by mohla ocenit moje komunikační a organizační dovednosti i zkušenosti z jiných škol. Myslím, že jsem celkem zodpovědná osoba schopná smysluplné diskuze, střízlivého náhledu i kreativních řešení. Na aktivním chodu studentské společnosti bych se ráda podílela právě svým členstvím v akademickém senátu FCHT.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Ing. Petra Diblíková

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Nízká míra migrace studentů mezi skupinami na jednotlivých katedrách při jejich absolventských pracích. Myslím, že čím více toho člověk zkusí, tím širší má pak záběr. Získá tak nejen nové vědomosti, ale může navázat důležité kontakty a v důsledku toho má pak možnost širší spolupráce.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Diskuzí a sdílením názorů, pohledem na věc z různých úhlů. Po sedmi letech strávených na VŠCHT jako student vidím, co všechno se změnilo k lepšímu. Ale stále je potřeba něco zlepšovat, to je vývoj.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Kritické myšlení, schopnost naslouchat a číst mezi řádky.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Ing. Andrea Školáková

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Už jednu zkušenost se senátem mám. Během magisterského studia jsem byla v AS FCHT a strašně mě to bavilo. Chtěla bych si tedy mé působení opět zopakovat. Rozhodovala jsem totiž o věcech, o kterých jsem si myslela, že nemohu žádným způsobem ovlivnit.   

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

V mém případě to bude určitě řešení komplikací, na které se narazí během studia. Studenti by se mohli na mě obracet s jakýmkoliv problémem. Mám v plánu vylepšit i e-doktoranda, který podle mě není tak dokonalý. Protože součástí fakultního senátu jsou i bakaláři a magistři, mohla bych řešit i jejich problémy.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Myslím si, že mám docela velký přehled o dění na škole. O vše se zajímám, a pak dokáži ostatním poradit, nebo je na něco upozornit. Také se nestydím, a proto bych se převážně chtěla věnovat popularizaci školy.

Další odpovědi kandidátky

 výška 215px

Ing. Vlastimil Mazánek

[poduzel] => Array ( ) [iduzel] => 30329 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /skola/vedeni-skoly/akademicky-senat/volby-as-vscht/volby2016/as-fcht [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [30331] => stdClass Object ( [nazev] => Fakultní akademický senát FTOP [seo_title] => Fakultní akademický senát FTOP [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

AS FTOP doplňovací volba

 výška 215px

Bc. Štěpan Laštůvka

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Navzdory vysoké kvalifikaci vyučujících vidím problém v přenosu informací na studenty záživnou metodou a v nedostatečné snaze k nadchnutí studentů pro obor. Samozřejmě lze narazit i na vyjímky.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Zatím nijak velké, vedl jsem pár školních projektů a laboratoří v rámci vyučovacích předmětů a dětské kroužky.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

vůdčí povaha, komunikativnost, slušné vystupování, disciplína a zápal pro věc

Další odpovědi kandidáta

 výška 215px

Bc. Jan Pešta

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Nejsem ten, který by se nechal unášet proudem. Baví mě plavat tak, jak chci já. Problém je, že na naší fakultě nevidím žádný proud. Jako senátor bych chtěl trochu rozproudit stojaté vody, které nás studenty tady studí.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Nějaký ten pátek skautuju. Takže mám zkušenost s vedením týmů, oddílů, táborů, kurzů… Ve všech týmech jsem vždy prosazoval, abychom mysleli na to, proč vlastně věci děláme a jak je dělat líp.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Chci, aby se o našem fakultním senátu více vědělo mezi studenty. Chci, aby fakultní senát více věděl o potřebách studentů. Chci, abychom my, studenti, více věděli o práci jiných studentů. Abychom byli aktivní a více sdíleli poznatky, motivaci a inspiraci. To vše a ještě víc můžete mít zdarma, i když mě nezvolíte!

Další odpovědi kandidáta

[submenuno] => 1 [poduzel] => Array ( ) [iduzel] => 30331 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /skola/vedeni-skoly/akademicky-senat/volby-as-vscht/volby2016/as-ftop [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) [30330] => stdClass Object ( [nazev] => Fakultní akademický senát FPBT [seo_title] => Fakultní akademický senát FPBT [seo_desc] => [autor] => [autor_email] => [obsah] =>

výška 215px

 Bc. Mariana Hanková

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Jsem v Akademickém senátu FPBT za rok 2016. Řešila jsem spam ve školních emailech, organizaci seznamovacího kurzu prváků, sjednocení volebních řádů, parkování v okolí školy a především komunikaci s ostatními senáty, spolky a studenty.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Ráda bych jí nadále přispívala jako senátor (případně člen studentské organizace). Můžu nabídnout rok zkušeností a otevřenost. Pokud se bude cokoliv dít, s čím nejste spokojení, neváhejte mě kontaktovat a já vás budu hájit.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Zatím se mi hodily komunikační dovednosti, svědomitost a pozitivní přístup. Jestli jste to dočetli až sem, tak vám děkuji a nezapomeňte volit :)

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Kateřina Loupancová

Máš zkušenosti či inspiraci z jiné školy/instituce? Jaké?

„Malým“ senátem jsem si prošla na gymnáziu, kde jsem byla členkou školní rady. Nyní se podílím na chodu ESN (Erasmus Student Network) klubu při škole, kde jsem součástí takzvaného Boardu, jehož nedílnou součástí je i rozhodování o záležitostech klubu a jeho členech.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Ráda bych motivovala a podporovala naše studenty i akademické pracovníky, aby více využívali nabídek týkajících se studia a stáží v zahraničí.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Dívám na věci s odstupem a z různých úhlů. Jsem otevřená a komunikativní. Nejvíce bych však využila svoji schopnost nadchnout se pro nějaký projekt – a také ho dotáhnout do konce.

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Bc. Marie Valentová

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Chci se aktivně účastnit na školních i mimoškolních aktivitách a pomáhat při lepší komunikaci mezi studenty a pedagogy. Ráda bych také zlepšila zpětnou vazbu na probrané učivo a vyučující.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Ráda bych Akademický senát seznamovala s podněty studentů např. ke zlepšení kvality výuky, vybavení učeben, návaznosti předmětů apod.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Jsem přátelská, asertivní a empatická, tudíž ráda naslouchám spolužákům a kamarádům a pomocí členství v Akademickém senátu bych měla možnost s připomínkami a přáními spolužáků seznamovat vedení školy a podílet se jejich realizaci.

 

Další odpovědi kandidátky

výška 215px

 Bc. Vít Prouza

Jaké jsou podle Tebe největší slabiny VŠCHT?

Nefunkční stream přednášek i přes to, že technika dostupná je.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Přispět mohu zatím jenom tak, že jako pracovník šatny v respiriu pověsím každou bundu na věšák s úsměvem na tváři. Avšak věřím, že mé kvality sahají i dále.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Především umění komunikace, dále trpělivost a snaha vždy dojít ke kompromisu.

 

Další odpovědi kandidáta

 

 Bc. Alžběta Mandová

 výška 215px

Ing. Michal Stupák

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Na VŠCHT studuji již desátým rokem. Díky tomu mohu přispět studentské společnosti zejména praktickými návrhy týkající se běžného chodu školy.

O jakých svých vlastnostech myslíš, že je budeš jako senátor využívat/potřebovat nejvíce?

Dle mého názoru, je třeba, abych jako senátor uměl prosadit svůj názor. Dále musím prosazovat nejen kreativní, ale také praktické nápady a návrhy, které povedou k pozitivním změnám v oblasti výuky, prezentace VŠCHT společnosti i samotného chodu školy V neposlední řadě je samozřejmě důležité osobní nadšení, což v mém případě rozhodně nechybí :).

 

Další odpovědi kandidáta

 výška 215px

Ing. Kristina Bialasová

Co Tě motivuje k tomu, stát se senátorem?

Je to možnost, jak něco změnit. Svou činností v senátu se mohu podílet na chodu školy. Ráda bych také prosazovala a podněty studentů.

Máš zkušenosti se samosprávou či vedoucí funkcí? Jaké? Co jsi prosazoval/a?

Několik let jsem vedla skautský oddíl a s tím souvisela určitá zodpovědnost a organizační schopnosti. Každý rok jsem také plánovala letní tábory a měla pod sebou tým několika lidí.

Čím můžeš přispět studentské společnosti? Jak se na jejím chodu můžeš aktivně podílet?

Jsem poměrně aktivní a sem tam mám i dobrý nápad. Ráda diskutuji se studenty o dění na VŠCHT. Pokud dostanu dobrý podnět, ráda se ho pokusím prosadit popřípadě o tomto názoru diskutovat.

Další odpovědi kandidátky

 

 Ing. Petra Rubešová

[poduzel] => Array ( ) [iduzel] => 30330 [canonical_url] => [skupina_www] => Array ( ) [url] => /skola/vedeni-skoly/akademicky-senat/volby-as-vscht/volby2016/as-fpbt [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) ) ) [sablona] => stdClass Object ( [class] => stranka [html] => [css] => [js] => [autonomni] => 1 ) [api_suffix] => )

KONTAKT

VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČ: 60461373
DIČ: CZ60461373

Copyright VŠCHT Praha
Za informace odpovídá Oddělení komunikace

Mapa webu
Sociální sítě
zobrazit plnou verzi