Využijte jednu z možností, jak se spojit s ombudsmankou Klárou Muzikářovou.
Společně projdete celou záležitost. Rozhovor s ombudsmankou nepředstavuje sám o sobě oficiální oznámení o jakémkoli problému, obavě nebo stížnosti. Pokud dospějete k závěru, že je takové řešení nevyhnutelné, proberete spolu další postup. Prioritami celého procesu jsou důvěrnost sdělených informací, ochrana účastníků situace a hledání co nejvhodnějšího možného řešení.
Veškeré sdělené informace jsou považovány za důvěrné, dokud/pokud oznamovatel neuvede jinak. Ombudsmanka se zodpovídá právě a jen rektorovi VŠCHT Praha.
Jak začít?
1. Anonymní chat
Využijte zabezpečený formulář aplikace Safe Talk, a to i anonymně. Vaše zpráva se dostane k ombudsmance. V návaznosti na komunikaci v aplikaci si následně můžete (ale nemusíte) domluvit i osobní schůzku.
Nové téma
Pokračovat v konverzaci
2. Osobní schůzka
Domluvte si osobní schůzku, pokud se na to cítíte, nebo vám komunikace „naživo“ vyhovuje více. Termín schůzky si prosím sjednejte na uvedeném e-mailu.
Setkat se můžete s:
Co si připravit?
V obou případech velmi pomůže, pokud uvedete co nejvíce konkrétních informací, jako je popis situace, její vývoj, uvedení osob, které jsou v situaci angažovány (dostačující je použít anonymní popis, např. student, zaměstnankyně, pedagogický pracovník apod.), vaše vnímání a postoje k celé situaci. Přínosem bude i vaše sdělení, jak by situace měla být z vašeho pohledu vyřešena.
Jak bude situace řešena?
Dáváme přednost řešení problému neformální cestou, vysvětlením události, nalezením smírného postupu mezi oběma stranami a prevencí do budoucna. V případě, že se takový postup ukáže jako neefektivní, pomůžeme vám podat podnět k Etické komisi či Disciplinární komisi VŠCHT Praha, nebo zvolíme jiný adekvátní postup. Více informací viz dále.