Po přidělení grantu
Gratulujeme, váš projekt komisi zaujal a rozhodla se ho finančně podpořit. Co teď?
Celkové hodnocení vaší žádosti, případné výtky komise nebo komentář k rozpočtu najdete v elektronické aplikaci s žádostí, na záložce Přílohy.
Schválený rozpočet najdete též v elektronické aplikaci s žádostí. Tento rozpočet je závazný, více informací k čerpání finančních prostředků najdete v sekci Hospodaření.
V elektronické aplikaci, v záložce Rozpočet, také najdete přidělení číslo fondu v informačním systému a proklik do systému. Zde uvidíte postupné čerpání financí podle toho, jak budete odevzdávat vyúčtování a doklady na PKC (více opět viz Hospodaření).
Realizace aktivit by měla odpovídat plánu a popisu, které jste uvedli v žádosti. Po skončení projektu se budete muset v Závěrečné zprávě vyjádřit ke splnění naplánovaných cílů (více o Závěrečné zprávě najdete níže na stránce.
Desatero pořádání akce
Při přípravě akce je nutné myslet na několik bodů, které vám usnadní organizaci a zajistí úspěch a spokojené návštěvníky. Jedná se zejména o přípravu prostor a programu, propagaci či dokumentaci.
FAQ: Na co tedy nezapomenout?
- Pořádání akcí v prostorách školy se řídí Směrnicí – předem si ji pročtěte!
- Včas si domluvte datum a místo konání, místo si rezervujte.
- Zamyslete se nad propagací akce:
i. kde a jak chcete akci propagovat
ii. zařaďte propagaci akce do plánu svých sociálních sítí nebo se dohodněte na vhodném způsobu propagace na školních sítích
iii. Instagram – kontaktujte správce soc. sítí min. 3 týdny předem
iv. školní e-mail – napište si text (v ČJ i AJ, pokud akce není určena AJ mluvčím, uveďte v záhlaví zprávy), odešlete na information@vscht.cz min. 2 dny předem, nezapomeňte uvést cílovou skupinu (celá škola, pouze vybrané stupně/ročníky apod.); přesná pravidla najdete na intranetu
v. užívání školního loga apod. má také svá daná pravidla, najdete je na intranetu – prostudujte si je, ať se vyhnete zbytečným problémům nebo zpoždění v propagaci
- Pokud chcete na akci využívat školní merch, vyberte si předměty a jejich seznam zašlete předem na e-mail pkc@vscht.cz, do e-mailu nezapomeňte uvést číslo vašeho SIGA projektu.
- Bude-li vám na akci pomáhat někdo, s kým plánujete uzavřít DPP, postupujte dle těchto pokynů a obraťte se na PKC min. 3 týdny před datem konání akce / výpomoci.
- Pokud budete z akce pořizovat reportážní foto/video-dokumentaci, máte povinnost o této skutečnosti informovat návštěvníky. U všech vstupů do prostoru akce proto vyvěšte jednoduché oznámení, že se v prostoru pořizuje foto/video záznam a jak dále postupovat. Jestliže někdo nechce být fotografován, má právo to vědět a akce se nezúčastnit, nebo upozornit fotografa, že si nepřeje být fotografován. Fotograf musí být jasně označen. Pro foto/video-dokumentaci vaší akce můžete využít fotografy spolupracující s Oddělením komunikaci, více info o fotografování akcí najdete v brožuře Spolky: krok za krokem.
- V případě, že na akci chcete využít sponzoring, barterovou spolupráci apod. s externími komerčními firmami, obraťte se předem na pkc@vscht.cz a domluvte se na vhodném postupu (ne se všemi firmami lze spolupráci uzavřít).
- V přihlašovacích formulářích uvádějte souhlas s GDPR:
- je-li vás spolek „studentským klubem“, jedná se o tato pravidla
- jste-li zapsaným spolkem, pak uveďte odkaz na Zásady zpracování osobních údajů dle vašich interních dokumentů
Mnoho informací k pořádání akcí včetně podrobností a kontaktů vám poskytne příručka Spolky: krok za krokem, pročtěte si ji!